Selasa, 15 Januari 2013

Jangan Sakiti Aku......Tolonglah!!!!

Jangan Sakiti Aku......Tolonglah!!!!

Jangan Sakiti Aku.....Suka lagu, best.
Lebih2 lg video klipnye diambil dr movie Syurga Cinta.
Nk upload sini video tu, tk dpt pula.
Entahlah knp...mcm broken je linknye.
Nk tgk video just clik sini ye: Jangan Sakiti Aku


Jangan sakiti aku by Amira

Aku manusia yang punya perasaan,
Yang ingin disayangi dan menyayangi,
Maukah kau mencoba mengerti,
Akan kisah hidupku yang sebenar-benarnya.

Apalah arti sebuah kata cinta?
Bila hanya melihat yang baiknya saja.
Tolonglah aku dan jawablah aku,
Sanggupkah kau menerimaku seperti ini?

Chorus:

Jangan sakiti hatiku lagi,
Jangan sakiti diriku lagi,
Membuat aku smakin tersiksa,
Di hidupku ini.

Repeat Chorus(3x)

Ouh.. ouh yea..
Membuat..membuat aku smakin tersiksa..
Yea.. yea.. di hidupku ini

Jangan Sakiti Hati Aku Lagi
Jangan Sakiti Diri Aku Lagi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar